Алматыда «Бек Эйр» компаниясының қызметкерлері наразылық білдірді.

Бұған қоса 300-ден астам қызметкер ақысыз жұмыс демалысына жіберіліпті, деп хабарлайды КТК арнасы.

Bek Air ұйымының қызметкері Қазақстанның авиациялық билігіне үндеу жариялау үшін әуекомпаниясының кеңсесіне жиналыпты. Апат орын алғанына үш апта болған, осы уақытқа дейін қызметкерлер төленбейтін еңбек демалысында жатыр екен. Әуе тасымалдаушы ұйымының лицензиясына шектеу қойылған, сол себепті мекемеде жұмыс атқарып келген әуесеріктер, инженер мен есепшілер не істерін білмей дал болып жүрген көрінеді. Амалдары таусылған олар биліктегілерден көмек сұраудан басқа шарамыз қалмады дейді.

"Барлығымыздың табыс көзі тоқтаулы, не істерімізді білмей, басымыз қатып кетті. Ұйымның лицензиясы тоқтаулы болғандықтан, жұмыс та жоқ, жалақы да жоқ. Тергеу жұмыстары қашан бітетіндігін бір Құдай біледі. Ал бізге үйдегі отбасымызды асырап, баспанамыздың төлемақыларын жүргізуіміз қажет", - дейді бортсерік-нұсқаушы Тұрсын Ахметов.

Мұрат Сахов бұл мекемеде қызметкер болып жүргеніне 3 жылдан асыпты. Қазір ер азамат Fokker-100 ұшағының апатына куәгер болғандардың қатарында. Ол құлаған әуе кемесінінен басқа да жолаушылардың шығуына көмектескен. Дегенмен істің анық-қанығын ашып айтпады. Алдағы уақытта бәрі де белгілі болады дейді ол.

"Жалақымыз тоқтаулы күйде. Басқа мамандыққа барғымыз да келмейді, өзіміздің жұмысымызға үйреніп қалған едік. Барлығының да бала-шағасы бар, кейбіреулері тіпті көпбалалы. Олардың несиелерін айтпасақ та түсінікті. Мен тезірек тергеу жұмыстарын біткенін қалаймын", - деді бортсерік Мұрат Сахов.

Естеріңізге салайық, 27 желтоқсанда Алматы маңында Bek Air компаниясына тиесілі «Фоккер-100» ұшағы құлап, 12 адам қаза тапқан еді. Қайғылы оқиғадан кейін әуе компаниясының лицензиясы уақытша тоқтатылған болатын. Ал премьер-министрдің орынбасары Роман Скляр сол уақытта Bek Air-дің әртүрлі лоббистердің көмегімен IOSA сертификатынан бас тартуға тырысып келгенін де мәлімдеген. Тіпті еліміздің Азаматтық авиация комитеті халықаралық стандартқа сай қауіпсіздік сертификатын алуды міндеттеген кезде «Бек Эйр» басшылары қарсылық танытып, сотқа бергені де белгілі болды.


"Мен ешкім де, ешқашан бірін-бірі қорғап, сөзін сөйлемейді деп сендіргім келеді. Өйткені кеткен кемшілік көп. Халықаралық әуе рейстеріне шығуды жоспарлаған Bek Air компаниясы әртүрлі деңгейдегі лоббистердің көмегімен IOSA сертификатын осы жылдар бойы алмай келген. Бірақ министрлік өрескел заң бұзушылықтарға жол берген жоқ", - деп мәлімдеді ҚР Премьер-министрінің орынбасары Роман Скляр.

Bek Air қызметі белгісіз уақытқа тоқтатылды. Осы кезге дейін ұйым ішінде не болғанын, ұшақтардың қандай жағдайда, қашан жөндеуден өткенін, қандай ережелер сақталып, олардың қайсысы бұзылғанын сарапшылар анықтайтын болады. Дегенмен олар да тексерістің қашан бітетіндігін әзірге білмейді. Мәскеулік мамандар борттық жазбаларды шифрлеуден өткізген. Сонымен қатар ұшақты құрастырып шығарған Нидерландыдағы өндіріс орны тексеріледі.

Bek Air басшысы екінші ұшқыш жаңсақтыққа жол бергенін айтты.