«Қазіргі уақытта «Kazakh TV» мен «Білім және мәдениет» телеарналарын «Kazakh TV» логотипі аясында біріктіру жүзеге асырылуда. Телеарнаның тұсаукесері таяу уақытта өтеді. «Хабар 24» телеарнасының таралым себеті барынша өзгерді, жаңалықтар контенті қысқартылды және ақпараттық-сараптамалық әрі көркем бағдарламалар өндірісі арттырылды. Дәл осындай жұмыстар барлық мемлекеттік телеарналарда, сонымен бірге біздің газеттерде де жүргізілетін болады. Біз мұның жүйелі процесс екендігін және ешкім де бір сәттегі нәтижеге уәде бермейтіндігін түсінуге тиіспіз. Біз қысқа мерзімді келешекте мемлекеттік БАҚ-тар көрермен мен оқырман ілтипаты рейтингінде барынша жоғары позицияға шығарына сенімдіміз», — деді ол.
Сонымен қатар Абаев қазіргі уақытта министрлік мемлекеттік ақпарат саясатына қатысты жаңа әдістерді жүзеге асыруға бағытталған жұмыстардың жүргізіліп жатқанын еске салды. Бұл бағытта Ақпараттық жұмыс стратегиясы әзірленген. Онда контент қалыптастырдың екі басты параметрі бар.
«Ол қоғамның рухани тірегін нығайтуға, отбасы құндылықтарын, білім, отансүйгіштік және «Мәңгілік ел» патриоттық актісінде белгіленген басқа да құндылықтарды ілгерілетуге бағытталған «Құндылықтар картасы». Екіншісі — азаматтарға салалық бағдарламалар туралы ақпарат беруге бағытталған «Мемлекеттік PR-стратегия». Бұл ең алдымен «100 нақты қадам» ұлт жоспарына қатысты. 2017 жылдан біз бірыңғай республикалық және 16 өңірлік медиа жоспарға көшуді жоспарлаудамыз. Мысал үшін айта кетейін, қазіргі уақытта біздің ақпараттық пулымыз 58 медиа жоспар бойынша жұмыс істейді. Оларды жүзеге асыру алгоритімі орталық мемлекеттік органдар мен ұлттық компаниялардың ақпараттық жұмыстары ережесінде бекітілетін болады», — деді Абаев.