Бұл туралы Caravan.kz медиа порталы Stan.kz-ке сілтеме жасап хабарлайды.
Израильдік стартап Future Meat Technologies Ltd. Реховот қаласында "әлемде жасанды ет өндіру бойынша кәсіпорын" ашты. Әзірлеушілер тауық еті мен мал сою алаңдарын жасушаларға негізделген ет өндіруге арналған биореакторлармен алмастыруды жоспарлап отыр.
Кәсіпорын күніне 500 келі ет өндіре алады және оның ішінде тауық, шошқа мен қой етін ұсынады. Жақын арада сиыр етін шығара бастайды. Келесі жылдың аяғында компания АҚШ мейрамханаларына жеткізуші болуға ниетті. Бұл туралы реттеуші органдармен келіссөздер жүргізілуде.
Стартаптың бас директоры Рома Кшуктың айтуынша, кәсіпорынның ашылуы — 2022 жылға қарай өнімдерді сөрелерге шығаруға мүмкіндік беретін болашақ ет технологиялары жолындағы үлкен қадам. Ол бұл ет өнеркәсібінің әлемге әсерін азайтуға, қоршаған ортаны сау етуге және сойылған жануарлардың етіне нақты балама ұсынуға көмектеседі деп үміттенді. Әлемде жануарларды союдың орнына ақуыз жасушаларын өсіру арқылы ет өндірумен 75-тен астам компания айналысады. Өткен жылы олар рекордтық қаржыландыруды тартты.
“Алғашқы прототиптер пайда болғаннан бері стартаптар шығындарды 99 пайызға қысқартты, ал егер тұтынушылар өз өнімдеріне жүгінсе, нарық 25 жылға қарай 2030 миллиард долларға жетуі мүмкін”, – деп хабарлады McKinsey & Co. Бірақ дәстүрлі етпен бәсекелесу үшін компаниялар шығындарды одан әрі қысқартуы керек.
Израильдік стартап 43 миллион доллар инвестор тартты. Компания олардың өсірілген тауықтың төс етінің ең төменгі бағасы бар деп мәлімдейді. Кшука өзінің құнын 100 грамм үшін төрт долларға (1707 теңге) дейін төмендете алғанын айтты. Бұл бастапқы бағаның аз бөлігін құрайды. Ол бұл бағаны 2022 жылдың соңына дейін екі есе қысқартуды жоспарлап отыр.
Кшук жұмыс істеп тұрған өнеркәсіптік желі өнімді реттеу және әзірлеу сияқты негізгі процестерді жеделдететінін айтты. Болашақ ет парниктік газдар шығарындыларын 80 пайызға азайтады, жерді 99 пайызға аз пайдаланады және дәстүрлі ет пен өндіріске қарағанда 96 пайызға аз су тұтынады. Олардың тәжірибесі ұқсас нысандарды басқа елдерде, әсіресе АҚШ пен Ұлыбританияда ашуға көмектеседі, онда балама өсімдік негізіндегі ет түрлерінің танымалдығы артып келеді. Стартап ет тұтынудың ең ірі нарықтарының бірі — АҚШ-қа назар аударады, содан кейін Еуропа мен Қытайға дейін кеңейтуді қарастырады.