Біз оңтайландыруды көздедік. Егер бастапқы жобада 18 станса қарастырылған болса, біз әзірге тек сегіз стансаны ұсынамыз. Олар әуежайдан, Пригородныйдан, Қабанбайдың көшелері. Өйткені бұл аралық өте тығыз ораналасқан. Сондай-ақ жылжымалы құрам да қысқарды, жобада 19 жылжымалы пойыз қарастырылған, біз оның бесеуін қалдырып отырмыз. Жоба бойынша төрт вагон қарастырылған, әр вагонға 150 жолаушы сыяды, бәрін қосқанда 600 жолаушы тасымалдай алады, — деді Көлгінов.
Әкім жобаның бюджетін екі есе қысқартуға көмектескенін айтты.
Қазір бізге жобаны аяқтау үшін 577 миллион АҚШ долларын керек, бұл бастапқыдан екі есе дерлік аз қаржы, — деді әкім.
Сонымен қатар, әкім жолаушылар тасымалы мен жерүсті көлігінің бағасы туралы да баяндады.
Алдын ала есептеулер бойынша жолаушылар ағыны 25-30 мың . Өздеріңіз білетіндей, ол субсидияланады. Субсидиялау мен техникалық қызмет көрсету үшін жылына үш миллиард теңге аламыз. Субсидияларды есепке алғанда бағаға келетін болсақ, ол айтарлықтай ерекшеленбейді. , бірақ сәл артық. Біз тұтынушы мүмкіндігін ескереміз, — деп қосты Көлгінов.